Lördag 14/11

Jahopp...
Har egentligen inte mycket o berätta om denna dag...
Natten har varit som alla andra.. Dåligt sömn på grund av bebis o katt... Har vatt vaken 2-3 gånger... =(
Så i förmiddags när allt vart lugnt sov jag läääänge... =)
Vakna lite över 11 men låg kvar i sängen till 2 tiden o kolla webtv o prata med min älskling... <3
Sen gick jag upp o duscha o gick ut en runda.... men fy fan va jag hatar regn o blåst.... Det är så sjukt kallt o eftersom vi bor i en hamnstad så blåser de enormt mycket här.... jag skojar inte när jag säger att man ibland nästan känner sig tyngdlös... de känns verkligen som att man kunde blåst bort vilken sekund som helst... o ha då i åtanke att jag gått upp 11 kilo så sista tiden... =P
Jaja, nog om de.... Jag va som sagt ute på stan o glodde runt lite... men gick hem ganska snabbt igen.... delvis på grund av vädret o delvis för att de va så mycket folk ute.... folk överallt.... kändes som man stod i kö för o komma in i butikerna lixom... pallar inte sånt.... o så e d såååå tråkigt o va ute o gå själv.. =(
När jag kom snacka jag med älsklingen igen.... ÄLSKAR DEJ MIN SÖTNÖT!!!
Pratade även med mamma via skypen... Emil va där me.... är sååå skönt o få se den lilla skiten ibland.... gud va jag älskar honom... min lilla guldklimp.... <3
Efter att ha snackat med dom en runda så fixade jag middag o nu sitter jag här med en kopp te o pratar med pojken min igen... <3
Kvällen kommer bestå av tv tittande o mer prat med älsklingen.... Bara slappt alltså... =)
Jag har kommit på varför många gravida går upp mycket mer i vikt än man borde....Man sitter juh bara hemma o glor helg efter helg efter helg... o va gör man när man sitter hemma??? Man ÄTER... Godis, chips o massa läsk...
Man har juh inget bättre för sig... haha... Jag skyller på de iaf... Hade jag inte varit gravid hade jag varit ute o dansat o förbränt en del kalorier... =P
Ha det bra mina vänner... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0