Hatar o sitta i telefon....

Idag gick jag upp lite innan 10... Satte mej ner med alla papper o grejer o ringde till min läkare...
Det tutade bara upptaget hela tiden... När klockan slog 11 kommer en röst in o säger att de har lunch stängt till 12:30.... morr.... jaja, käkade frukost o kolla lite tv....
När klockan blev 12:30 ringde jag upp igen... samma visa... upptaget... hela tiden... va fan e d för fel...
Efter ett tag kom de in en röst som sa att jag nu va nummer 1 i kön.... WOW, lixom.... Men jag stog nog som nummer 1 i kön i 15 minuter innan nån svara... o kärringen på andra sidan linje talar då om för mej att de kan inte ge mej nån tid... jag får återkomma imorgon bitti klockan 8... Tack för de televerket...
Jaja, nu skiter jag i det mer o drar ner till nav o ser om de kan hjälpa mej med vissa andra saker...
Ska se om Maria hänger me... =)
Hoppas ni haft en bättre morgon än mig...
Puss o Kram... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0