Graviditet...

Jag förstår verkligen inte de människor som säger att de aldrig mått bättre än de gjorde under sin graviditet...
Jag mådde otroligt dåligt o hade extrem huvudvärk i början av min graviditet... o tröttheten va sinnes sjuk...
Jag tyckte det tog låååång tid innan de gick över.... Men de gick över.... o jag mådde ganska bra ett tag... en månad eller nåt....
Nu har jag så ont i mitt bäcken att jag har svårt o gå.... Jag har även börjat få ont i ryggen...
Det är riktigt jobbigt o inte kunna ta sej runt som vanlig....
Det gör ont överallt... Magen är ivägen.... jag mår verkligen inge bra under min gravidtet....
Men samtidigt kan jag inte annat än o älska detta... det är juh vårt älskade barn där inne...
De stunder då man ligger o känner hur han sparkar är juh magiska.... helt underbara...
Jag är lycklig... Jag har en pojkvän jag älskar otroligt mycket o som älskar mej... Vi lever ett bra liv ihop o trivs så otroligt bra tillsammans.... Vi ska ha barn ihop vilket är sååå underbart..... Man kan inte annat än o vara lycklig... =)

Kommentarer
Postat av: tessan

det är helt ok att inte tycka om tillståndet "gravid", jag hatar det! inte barnet inuti men just att vara gravid. föda barn, amma och sen vara mamma i flera hundra år är helt ljuvligt men dessa 9 månader hade man kunnat vara utan! ;)

2009-11-05 @ 09:11:49
URL: http://gelemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0