Fredag 13/11

Oj Oj Oj, idag är det fredag det trettonde.. olyckans dag... haha...
Jag har dock klarat mej undan alla olyckor denna dag... Skönt... ;)
Vaknade klockan 08:45... hade ställt klockan på larm klockan 9 så jag bestämde mej för o ligga kvar en stund till o bara morrna mej... det skulle jag aldrig gjort.... Lyckades självklart somna om o snooza till klockan va 09:45... Gick upp o klädde på mej o gick bort till fysion utan frukost eller nåt.... INTE BRA...
Direkt efter fysion gick jag hem o käka... åhh, va hungrig jag va... haha...
Ska dock tilläggas att jag sovit extremt dåligt inatt då Nasse skrikit, lekt o klöst mej på fötterna hela natten.... Plus att jag haft ont i armen av denna dumma spruta så jag har vänt o vridit mej som bara den.... usch...
Men idag mår jag fint igen... har lite ont i armen men annars mår jag bra... :D
Efter frukosten tog jag de lugnt en stund sen gick jag bort till posten o hämta ut ett paket från goboken...
Gick direkt hem o öppna, åhh gud va massa fina saker... Min första bok, en barnbok, små kort o skicka till nära o kära, en liten leksak o en bok om hur man ska göra med bebisen när den är född....
kändes så sjukt konstigt o öppna detta paket o finna massa blå små saker.... Det blev plötsligt väldigt verkligt för mig att vi verkligen ska ha en liten son.... WOW... haha...
Eftermiddagen efter det har bara varit lugn.... Legat i sängen o kollat webtv o pratat med älsklingen... <3
Nu har jag precis käkat middag... blev thaimat från restaurangen under oss... mums... e så mätt att jag kunnat spricka... haha... Nu blir de tv tittande o cola drickande resten av kvällen... :)

Saknar min underbara Kim... massor...
Han betyder allt o lite till för mig....
Det bästa som hänt mig...
Du ska veta Kim att jag är så lycklig att jag har dig, du betyder allt o lite till för mig och jag är såååå lycklig att vi ska ha en liten pojke tillsammans.... <3
Du o jag för alltid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0