Fortsättning på dagen...

Nu har jag varit hos min läkare o resultatet blev sjukskrivning fram till 7 december antagligen längre.
Anledningen till det var att min fysioterapeut hade sagt att det nog vore de bästa en tid framöver och även jag känner att min rygg klarar inte av detta mer... Jag sover otroligt dåligt på nätterna då jag måste upp varannan timme o gå, vilket gör att jag är helt slut på dagarna... Jag försöker komma ut o röra lite på mig var dag då de på fysion sa att helt stilla sittande inte är helt bra heller... Men de gör extremt ont... både ligga, sitta o stå... :(
Så nu är jag 100& sjukskriven fram till den 7 december iallafall....
VA FAN SKA JAG GÖRA HELA DAGARNA??????????
Jaja, När jag kom hem ringde min kära storebror Stefan på skypen.... Alltid lika kul o prata lite skit...
o så fick jag juh se lilla Emil, eller lilla o lilla, haha... Han är sååå söt min lilla guldklimp... åhh va jag saknar honom...
Men de e skönt att skypen finns så man får se o höra honom lite då o då...
Han snacka på som bara den o titta lite konstigt på data skärmen när jag försökte prata med honom... haha...
Älskar den lille skitungen världsa mest... =P
Nu ska jag fixa nåt o käka tänkte jag, sen blire nog slappe kväll i soffan... igen...
Ha de gött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0