Dagen igår..

Igår satt jag som ni såg i telefon till 13:00, efter det gick jag ner till Nav (som försäkringskassan i Sverige) o frågade dom om vissa papper som ska fyllas ut nu innan födseln...
Gick väl sådär, fick svar på vissa saker andra inte... men men... vi kommer nog få rättsida på detta till slut...
Efter det åkte jag till Maria, vi satt o snacka o drack te o hade det mysigt... Lagade även lite mat o hade vår egen lilla "tjejmiddag", haha.... Va riktigt mysigt o avslappnat...
Vid 6 tiden åkte jag hem igen... Tog de mest lugnt efter att jag kom hem oxå....
Vid 9 tiden ringde Kim... Vi satt o snacka i närmare 2 timmar... Så skönt o höra hans röst... <3
Älskar min lille plutt... <3
Sen gick jag o la mej o kolla webtv tills jag somna... =)
Idag vakna jag vid 8 av alarmet på telefonen, gick upp o ringde läkaren..
Fick tid kvart i 3, skulle varit hos fysioterapeuten klockan 2 men jag fick ringa o byta den tiden för annars hade jag inte fått nån ny tid hos läkaren förrän om 2 veckor... =(
Så jag fick ändrat tiden hos fysion till kvart i 9 imorgon.... =)
Efter att jag fixat allt det la jag mej ner o somna om... o sov till 11... skönt... =P
När jag vakna sen hade jag så ont i ryggen att jag knappt kunde gå upp ur sängen...
Det gör så sjukt ont.... kan varken stå eller sitta eller ligga ordentligt.... Usch... =(
Känns skit jobbigt... men men, får be min läkare kolla på detta igen o se va han säger....
Nu ska jag kolla lite på tv o sen ta en dusch o bege mej ner till Nav, igen, o sen till läkaren...
Återkommer senare om hur allt gick... =)
Ha de gött så länge.... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0