Dagen än så länge...

Va på möte på ICA i morse... gick bra... Snacka igenom en del o nu så ska de väl förhoppningsvis bli bättre på kommunikationen... *håller tummarna*
Efter det åkte jag hem en runda o käka o tog de lite lugnt... Sen bar de av till fysioterapin... Gick bra där med... Hon kände o klämde o fråga massa o hon kom fram till att det är bäckenlösning... Hon tyckte jag skulle fortsätta jobba ett tag till o gå hos henne några gånger så fick vi se sen om de blev bättre eller ej... Så på tisdag nästa vecka ska jag dit igen... =)
Efter att jag varit där gick jag en runda på stan... Gick in på kappahl o hittade en underbart fin klänning... Jag vill ha nåt fint o ha till jul o nyår... De va dock ingen mamma klänning men den va ganska stor nertill så jag tänkte att jag nog kunde klämma mig i den iallafall... Tog med mej både en storlek 38 o en 40 in i provrummet o provade båda... de satt bra överallt utom över pattarna.... Hmm... =(
Ville o orkade inte gå ut o ta en storlek större... känns inge kul o behöva ha storlek 42 eller 44 bara för att tuttarna blivit bomber...
På tal om vikt o graviditet... Kan faktiskt ganska stolt berätta att jag inte gått upp särskilt mycket under min graviditet... eller ja, de e väl 10 kilo.. Men de e bara mage... Kan fortfarande ha mina gamla jeans över lår o rumpa... de e dock problematiskt o knäppa knappen... haha, magen e ivägen....
Men lite stolt o glad e jag över att jag inte blivit större... =D
Jaja... nu ska jag snart ner på stan igen o möta upp Maria... Vi ska ta en fika o snacka lite skit...
Är smått jobbigt o springa ut o in med tanke på alla trappor vi har.... min rygg o mitt bäcken tycker inte om det... Men men... Kämpa på, kämpa på... =P
Ha de bra mina vänner så hörs vi... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0