Bilder...


Nya fina mamma jeans o en ny fin Bebis tröja som jag fick av pojken min när han kom hem från Sverige... <3
Bebismagen o efterlängtade hängslebyxor som jag fick av min söta svärmor... tack... <3
Bebis tröjan och ett par fina mamma jeans till... Tack älskling... <3
Bebis magen... <3
De fina mammajeansen jag fick av Kim o en fin tunika jag fick av min kära svärmor... Tack Tack... =)
Jag vet att det varit dålig uppdatering o jag ber om ursäkt för det... (förlåt pappa att du inte haft nåt o läsa på jobbet, hahaha)
Men ska försöka bättra mej... här är iaf lite uppdatering på magen o mej...
Vi mår för övrigt ganska bra... Jag är lie förkyld o har ont i mitt bäcken... Men annars är det bara fint...
Kommer även ett inlägg här efter om vår underbara resa till Paris... Blir ett bild inlägg till... =)

Kommentarer
Postat av: Tess

ååå, så fin mage du fått nu!! :) Å fina kläder!! Så skönt att höra att ni mår bra! Kram på dig Moja

2009-11-01 @ 17:26:24
URL: http://isset.blogg.se/
Postat av: Cissi

åh vad fint! en riktigt, riktigt söt mage. :) ha det fint. peter hälsar också. kramar

2009-11-02 @ 16:14:20
Postat av: Pappa

JA du nu har vi snart lika stor kagge hehe ;)

Ska bli riktigt kul å få hem dig till jul

Hälsa runt dig

pöss i armhålan :)

2009-11-02 @ 17:15:05
Postat av: jennifer

Vad fin du är, passar dig att vara gravid!

puss o kram

2009-11-02 @ 20:38:58
URL: http://maxensmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0