Torsdag7/5

Som ni kanske förstått så är jag sjuk....
Mår verkligen inge bra... Usch o fy säger jag bara...... =(

På grund av detta har jag inte så mycket roligt o berätta om...
Har bara legat hemma... nerbäddad i soffan... Nasse har myst massor med mej.... Gos kisen... =)
Gick ut en liten runda o köpte coca cola och blåbärssoppa...
Har nu fått i mig lite blåbärssoppa... skönt.. o få nåt i magen... Hoppas bara jag får behålla de me...

Annars har de bara varit seeegt....

Kan juh iofs uppdatera om mitt rökande... =P

Måndag: En halv cigg
Tisdag: 10 cigg (på grund av 2 jobbintervjuer)
Onsdag: 0st
Torsdag: 0st
Fredag: 0st
Lördag: 0st
Söndag: 0st
Måndag: 0st
Tisdag: 0st
Onsdag: 0st
Torsdag: 5st
Fredag: 0 st
Lördag: 0st
Söndag: 0st
Måndag: 0st
Tisdag: 0st
Onsdag: 0st
Torsdag: 0st
Resultat: 15rökfria dagar....=D

Dåligt av mig och fuska lite... Men jag ska verkligen försöka och inte göra om det...
Kan inte lova nåt.. Men ska försöka... allt jag kan... =)

Har inte bitit på mina naglar heller... de växer o blir längre o längre varje dag....=)
Så lite duktig e jag allt... =P

Kommentarer
Postat av: Kim

tycker du e jætte duktig. Älskar dej

2009-05-07 @ 22:14:10
Postat av: Tess

Du är mega duktig!! E så stolt över dig! :P

2009-05-07 @ 22:17:32
URL: http://isset.blogg.se/
Postat av: evelina

DUKTIG DU E GUMMAN!!!famfar;)

2009-05-08 @ 10:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0