Tisdag 5/5

Inatt har min älskade katt skrikit för fulla muggar... så jag har sovit halv dåligt....
Vaknade vid 6 i morse... o trodde jag försovit mej till jobbet....
När jag insåg va klockan va la jag mej ner o somna om igen....
Sov till halv 11.... aningen för länge....
Gick upp o titta ut.... molnigt... =(
La mej i sängen igen o kände mej lite deppig....
Sen fixade jag mig en macka o satte mig vid tvn...
Efter det gick jag ut en runda och gick...
gick o kasta sopor och handlade lite....
Sen hem igen och deppa....
Har varit en riktig depp dag idag.....Vet inte riktigt varför...
'men men... man ska väl ha dessa dåliga dagar oxå....

Som ni förstår har jag bara slöat o slappat hela dagen....

Nu ska jag snart gå o lägga mig.... Jobbet ringde förut och fråga om jag kunde hoppa in och jobba 9-17 imon...
o självklart kan jag det... =)

Så gonatt mina vänner.... sov gott och dröm sött.... =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0