Tisdag 19/5

Förlåt Förlåt Förlåt... Är skit dålig på o uppdatera... i know...!!
Ska försöka bättra mig....

Torsdag, fredag o lördag innebar mest jobb... o sen hem o mysa med pojken min...=P
Jobbade till 18:00 i lördags... sen bar de av hemåt... gjorde mej i ordning... drack öl.. sminka mig.... fixa håret.... sen gick jag bort till magnus...
Där Kim o de andra redan va.... Sen satt vi där o söp.... hur trevligt som helst... Jag o en tjej, Margrete, hade skit kul... =D
När klockan va halv 1 va jag helt slut.... hade inte ätit mer än 4 mackor på hela dagen.... illa...
Så jag o Kim gick hem o la oss....
I söndags va de 17 maj... norges nationaldag.... Jag o Kim va ute o gick en liten runda o titta på allt folk.... Ganska roligt o se hur stort de firas här.... =)

Igår va de meningen att jag skulle varit ledig... så jag gick upp o hängde tvätt o diska o fixa o dona lite här hemma.... men vid 14.00 ringer de o frågar om jag kunde jobba mellan 3 o 6.... Så de va bara hoppa in i duschen en snabbis o sen gå till bussen...
När jag kom hem från jobbet hade Kim lagat jätte god lasagne... Han e såååå söt.... efter det gjorde vi inte så mycket... spela x-box o mös..=)
Idag ska jag jobba mellan 4 o 7... Måste erkänna att de känns riktigt värdelöst o bara jobba dessa futtiga timmar... de ger juh inget.... Men men.... Man ska va glad för de man har...

Nu ska jag gå ifrån sängen o göra nåt vettigt.... typ äta eller nåt... =P

Take care my friends... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0