Söndag 3/5

Dagen har varit ganska lugn....
Gick upp o lulla runt här hemma...
Torka kiss efter nasse... den lilla röven hade pissat precis utanför lådan.... o lådan e ren.... jävla katt jävel.... Ska sälja honom billigt på blocket.... *ARG*
Sen gick jag ut en runda i det fina vädret.... köpte en kopp kaffe... så satte jag mej nere i hamnen o drack kaffe o läste bok... Mysigt.... Men tråkigt att inte Kim va me... Allt blir så mycket roligare när han e med... <3
Sen började det blåsa kallt o solen gick i moln så jag gick o handla o sen gick jag hem...
Har suttit lite vid datorn o lite vid Tvn....
Funderar på om jag ska göra nåt vettigt.... typ duscha... eller städa.... eller diska....
Får ta tag i nåt nu juh.... inte bara lata mej... haha...

Vill bara påpeka att anledningen till att jag kom sen till jobbet igår inte va mitt fel.... Det var Unni som glömt ringa till mig och meddela det...
Vi kom nämligen överens i Torsdags om att hon skulle prata med Magnus om vilka tider han skulle jobba sen skulle hon höra av sej till mej... och om jag inte hörde nåt skulle jag börja 12:00... Så det var ett misstag bara...!!
Nästa vecka jobbar jag torsdag, fredag och lördag... Skönt o jobba lördagar... massa pengar... =D
o så sluta man senast 20:00 så vill man ut o festa så e d juh lugnt... =P

Som ni kanske ser har jag varit en flitig bloggare idag....
Har skrivit ner många känslor....
Kände att jag var tvungen och bara få de ur mig...

Nu ska jag som sagt ta tag i mej själv och göra nåt vettigt...

see ya later alligator... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0