Söndag 30/5

Hej mina vänner...
Va ett tag sen jag uppdatera såg jag...
Har inte så mycket roligt o berätta... Har varit jätte fint väder de senaste dagarna...
Har därför mest slappat i solen med älsklingen.... Haft det riktigt bra...
Igår kväll va vi på fest... jag va nykter dock.... ovanligt... i know.... haha...
Men ibland känner man bara inte för o dricka.... o denna kväll var en sådan....
Men jag hade ganska trevligt ändå.... Va hemma i lägenheten igen vid 1 tiden... så de va en ganska lagom kväll...
Idag har vi bara slappat i solen o jag har börjat plocka fram kläder som jag ska ha med mig till spanien...
Nu ikväll har vi bara slappat o myst massa i soffan....o nu ska vi fortsätta mysa o kolla film....

Imorgon kväll åker jag o älsklingen till oslo.... På tisdag morron är vi framme...
Där ska jag fixa pass så jag kan åka iväg.... och fixa norskt personnummer så jag får ut min lön.... =)
Sen på onsdag bär de av till spanien, alicante....
Så hör ni inget innan så hörs vi när jag kommit hem.... =D

Hastalavistabejbii..... =P

Kommentarer
Postat av: Cissi

jag e inte avundsjuk alls... hrm.. hihi :) ni får ha det kanon babe!

2009-06-01 @ 22:36:10
Postat av: Tess

Ha de så härligt på eran semester, hör av dig när du kommer hem! :) miss you! Kramis

2009-06-03 @ 19:48:22
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0