Söndag 10/5

Kan juh börja me o be om ursäkt för att jag har fel datum på gårdagens inlägg...
Uppdaterade efter 00:00 på natten o då hade även min klocka o datum på datorn ändrat sig...
sorry... men jag tror nog ni fattar iaf... =P

Idag har jag vatt lite duktig...
Gick upp o gjorde frukost vid 10 tiden...
Vid 11 gick jag ut o gick en lååång runda....
När jag kom hem hade jag så mycket energi att jag fick för mig o leta efter sätt o träna hemma o hittade massa roligt på youtube... så jag har stått här hemma o studsat runt.. haha.. känns lite löjligt... men vafan... de e juh ingen som ser mej... o de va ganska roligt...
Efter de har jag diskat o vatt o handlat...
Nu håller jag på o laga mat... o så pratar jag med pojken min...
Han kommer hem imon.... Wiiieee.... Love you Kim...

Nu ska jag fortsätta laga mat...
Ha de bäst....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0