Sjuk...=(

Vaknade runt 1 tiden inatt av att jag höll på o spy... sprang upp men hann inte hela vägen....
Så jag låg o torka spya i hallen halv 2 inatt... Efter det va de inte mycket sömn jag fick.... Satt inne vid toan i princip hela natten.... spydde som en kalv...
I morse ringde klockan halv 7... Jag gick upp o duscha... men när jag står där känner jag hur illamåendet sköljer över mig igen.... Så jag går ut.... Tar mobilen och ringer jobbet....
Självklart är det pinsamt och ringa samma dag.... försätter juh dom i en riktigt jobbigt sits...
Men vad skulle jag göra??
Gick sen och la mig igen... Men har inte sovit mycket...
Har spytt en gång nu på förmiddagen.... Annars ingenting...
Mår dock fortfarande illa...
Jag tror även jag har feber.... har sovit med pyjamas byxor och tjocktröja o tjocka sockar inatt... o ändå frös jag...
Var genomsvett men ändå frös jag...skit skumt....

Just nu ligger jag i sängen och tycker lite synd om mig själv...
Är jätte trött men kan inte somna... Illamåendet...=(

Jaja... nu ska jag sluta klaga....
Bara hoppas att jag mår bättre till imorgon så jag kan jobba...
Om jag inte mår bättre ikväll får jag ringa o förvarna dom redan idag... så de har de någon annan de kan ta in istället.

Ha de bra mina vänner...

Kommentarer
Postat av: evelina

Naaw...gumman då:( usch...inte kul o ha maginfluensa-men de e juh nått som måste rensas ut:( Hur jobbigt de än e:( bläää..

Skickar massa krya på dej Kramar o en liten puss i pannan

2009-05-07 @ 12:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0