Onsdag 6/5

Idag har jag jobbat... Började 9 i morse...
Han suttit i kassan hela dagen... Hur roligt som helst...
Finns mycket roligt folk där ute... =P

När jag kom hem gick jag till buss terminalen o köpte mej ett busskort... tjänar en del pengar på o ha ett sånt.... kostar trots allt 24kr enkel resa....
Efter det gick jag och handla lite...
När jag kom hem lagade jag mat och diskade... Gav Nasse mat och rensa hans låda...

o nu sitter jag här... men datorn i knät framför tvn....
Är såå slö.... Usch....
Sov riktigt dåligt inatt.... sov antagligen för länge igår...
Men inatt ska jag nog kunna somna gott...
Börjar kl 08:00 imorgon... jobbar till 16:00...

Jaja... nu ska jag fortsätta glo på två och en hal män...

Ha de gött mina vänner....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0