Onsdag 20/5

Jahopps... Idag vakna jag vid halv 12 av att min kära mamma ringde.... Jag somnade inte förrän 4 inatt så jag va riktigt trött..
Men jag gick upp o prata med mamma... alltid lika trevligt.... Sen smet jag tillbax till sängen o mös lite med Kim...
Vi gick upp efter en stund o käka frukost o titta på tv o bara mös...
Sen gjorde jag mej i ordning inför jobbet...
Jobbade 15-21 idag... Va skit mycket o göra... Satt i kassan i princip hela dagen... o hade kunder konstant.... Eftersom de e kristi himmelfärdsdag imorgon är allt stängt så alla passade på o handla idag... de förklarar varför de va så mycket...

Slutade som sagt klockan 9.. så när jag kom hem blev de massa mys med Kim o tv tittande... o nu sitter jag i sängen o tänkte försöka sova lite.... e riktigt slut i huvvet efter en hel dag i kassan....!!
Det är jobbigare än man tror kan jag lova... de e inte bara o dra igenom varorna... på all frukt ska du kunna PLU nr... tex bananer 4011..... röda äpple 4016... osv....
o de e många nummer o hålla reda på... svårt.....
Men men... jag ska inte klaga...
Det är roligare o jobba när de är mycket o göra än o bara gå o vara onyttig en hel dag...
Imorgon är jag som sagt ledig... som alla andra...
Men på fredag o lördag blire jobb igen.... =)

Nu ska jag som sagt sova... Ha de gött mina vänner... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0