Onsdag 13/5

Jahopps.... Nu har Kim kommit o därför har jag blivit dåligare på o uppdatera.... Myser juh mycket hellre med älsklingen än o sitta o knappa på datorn...=P

Men i alla fall... Igår jobbade jag från 9 till 17.... *working 9 to 5... lalalala*... hihi....
Gick ganska bra... va lite små segt dock... kändes som att klockan stod still i mellan åt...
Men de va väl för att jag såååååå gärna bara ville hem till älsklingen... <3
Idag har jag varit ledig.... skönt....
Jag o Kim gick upp o direkt ut i solen... gick ner till "parken" o satte oss o käka frukost... så skönt de va... riktigt varmt o mysigt... När vi skulle gå därifrån bajsa en fågel på Kims arm... (hahahahahaha) Han va inte så glad.... men lite roligt e d när nåt sånt händer nån annan.... tyckte dock lite synd om honom.... men bara lite... =P
Efter de gick vi en liten runda... gick o la oss i gräset o mös.... o bara va.... sen gick vi o handla o sen gick vi hem...
Va hemma en stund o mös o hade det bra... Sen lagade vi mat.... grilla.. mums....
Sen gick vi ut en liten runda till... men de va ganska kallt nu på kvällen...
När vi va på väg hem igen kom vi på att vi kunde baka en skit god choklad kaka som Camilla, Kims kusins tjej, lät oss smaka på när vi va i Stockholm...
Så vi gick o handla o nu håller kakan på o gräddas i ugnen medans jag sitter här o Kim spelar resident evil....

Veckan blir nog ganska lugn.... imon är jag ledig... sen jobbar jag på fredag mellan 15 och 21.... o på lördag mellan 10 och 18... så de e ganska slappt...

Nehepp... nu ska jag gå o se om kakan e färdig.... see ya later girlz and boyz....

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej hej Moja

Vatt inne å kollat runt på din blogg(fiiin)

När fan kommer du hem vi har ju ingen som kör runt oss i pontiacen...

Saknar nog dig lite i alla fall

Kram Pappa Ingamaj ;)

2009-05-16 @ 13:53:35
Postat av: Morbor Kalle

Hallå Maria.



När får man träffa gutten?? Jag måste ju godkänna. Hahahah. Ska ni till liseberg nån gång så måste ni MÅSTE komma å hälsa på. Har inte träffat dig på länge ju. Vart e det ni bor??

2009-05-18 @ 14:02:39
URL: http://www.aik.se
Postat av: Maria

Hej Kalle!! Du kommer säkert få träffa honom inom en snar framtid... ska bara ha tid o råd till o åka hem nåt... så ska vi nog se till o komma inom.... =)

Vi bor i stavanger... på västkusten i höjd med gbg ungefär... =D

2009-05-18 @ 19:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0