Nasse...

Ibland blir jag skogstokig på detta förbannade lilla djur...
Samtidigt som jag älskar honom enormt mycket...
Men han fäller så man blir knäpp... Är katt hår överallt.... de yr runt honom när han går.... Du kan inte klappa honom i en sekund utan och vara full i hår...
Han skriker i princip hela tiden... De senaste två dagarna har varit värst..
Vet inte om det har nåt att göra med att Kim åkt o jobbat...
För han går bara runt o skriker... fast han har mat, vatten och en ren låda...
Han kan sitta i ditt knä o skrika... helt utan anledning.... Skit skumt....
O så har han juh fått för sig att det är helt okej o kissa o bajsa lite varstans... Där man känner för det lixom...


Man blir skogstokig,..........

Men men.... Jag älskar detta lilla kryp iaf... Min lilla bebis... ;)

Min lilla älskling nasse....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0