Måndag 25/5

Jaha... då sitter jag här igen...
'Har inte så extremt mycket o berätta...
I lördags va ja på fest hos en tjej som heter Maggi... As söt o rolig flicka de där..träffade henne på en annan fest för nåra veckor sen o så hörde hon av sej o fråga om vi ville komma på föfest hos henne o hennes kille Tommy i lördags,.... Kim mådde inte så bra så han bestämde sig för o stanna hemma.. men jag gick dit... o roligt hade jag... Drack o snacka massa skit med allt roligt folk.... Sen gick vi ut på stan... de va mindre roligt... så jag gick hem ganska snart efter att vi kom ut.... Men de va roligt så länge de vara... kanske blir fest hos Maggi på lördag igen... får se hur de blir...=)
I söndags va jag sliten... uff... hihi.... Men jag o Kim gick ut en runda o de slutade med att vi gick på oljemuseet... o Kim visade mig va det är han jobbar med... fick köra en likadan robot som han fast i förenklad version... Men de va riktigt kul o se va de e han pysslar med när han är borta... intressant... =D
Efter museet gick vi hem o mös... MASSOR..... tittade på 2 hela pirates of the caribbean filmer o började titta på den tredje... men då somna jag.. hihi... Men massa mys va de.... åhhh... e fortfarande nykär...<3
Idag har vi myst, vatt ute o gått... o sen jobbade jag...=)
När jag kom hem hade Kim lagat mat... mums... o nu sitter vi o tittar på resa till spanien... Åker den 3 o kommer hem den 10.... wiiieee..... Så skönt de ska bli....=)
Nu ska jag fortsätta mysa med min pojke... sen blire nog sängen...

Ha de gött my friends....

Kommentarer
Postat av: evelina;)

Klart jah ska hälsa din hemstad:)

-ska hälsa havet oxå-lovarhihi

köss o kläm på röven!!

2009-05-26 @ 09:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0