Måndag 11/5

Igår på kvällen tränade jag lite till... va ute o gick en runda... o sen tog jag de bara lugnt... titta på tv o prata med folk via msn... myyys...

Idag har jag inte hunnit med o göra så mycket.. va vaken till halv 3 inatt o prata med pojken min så jag vaknade för ca 1 timme sen... Dåååligt av mej....
Men men... har hunnit studsa runt lite här hemma samtidigt som jag bryggde kaffe... de e riktigt skönt o roligt...
Bra musik så går de kanon fint...=P
Ska gå ut o gå en runda snart tänkte jag...
Det är skit fint väder ute... =D
Idag jobbar jag mellan 16:00-21:00... Kort dag... Men de kan va skönt de å...

ikväll kommer min pojke hem.... Lääängtar sååå mycket.....
Känns som att jag fortfarande är nykär.... De e sååå mysigt...
Älskar dig Kim... mer o mer för varje dag som går.... <3
5 månader idag... <3

Uppdaterar kanske mer ikväll..

Bye Bye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0