Kärlek.. på riktigt... <3

Det finns en person som får mig att le, le så jag får ont i smilbanden.
Han ger mig fjärilar i magen.
Han får mig o bli mållös, tom på ord.
Han gör så att jag sover gott om natten.
Han ger mig ro, han gör mig lugn och trygg.
Han får mig o gråta, på ett bra sätt.
Han gör något med mig som ingen annan klarat.
Han får mig o drömma om framtiden.
Denna personen har på väldigt kort tid stulit mitt hjärta.
Och gett mig hans.
Han har fått mig o känna en speciell förälskelse och en känsla av hopp och tro.
Jag är överlycklig och samtidigt livrädd.
Jag har bara positiva saker o säga om dig Kim.
Jag älskar dig, över allt annat.
Jag vill inte leva utan dig


Kommentarer
Postat av: Kim

Älskar dej men jätte mycket

2009-05-08 @ 05:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0