Fredag 1/5

Jahopp... Då va de första maj... shiiit va tiden går fort när man har roligt... haha....
Jaja....
Dagen har varit lugn...
va ute o gick en runda förut i det fina vädret...
Lagade lite mat....
Sen har vi bara slappat.... skönt...
Igår va de som sagt feeeest.... Va på förfest hos Andreas o Tomas... o sen gick vi ut i stan... Riktigt kul...
Måste dock erkänna en mindre rolig sak.... Jag rökade.... 5 cigaretter... =(
Dåligt av mig.... Men idag har jag inte rökt nåt o har inte tänkt o göra de heller....

Jaja.... Imorgon är det jobb som gäller igen.... Börjar dock inte förrän 12:00... Så de e ganska lugnt... =)
Kim åker offshore imorgon o blir borta till den 11maj.... ='(
Tråkigt.... Men han kommer iaf hem på vår 5 månaders dag... hihi.... =D

Nu ska jag mysa med pojken min som precis kom ur duschen... Mmmmmm..... =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0