Forts. Tisdag 19/5

Jahopp... efter förra inlägget gick jag "upp".. va vaken sen 10.. men gick ur sängen vid 12..=P
Ganska skönt o bara ligga o mysa på morron... speciellt när de regnar ute o man vet att man inte har nåt spec att göra alls...
Så... vi gick upp...käka frukost.... mös lite till... tills klockan va ca 2... då gick vi upp för andra gången... hihi.... och när Kim kommer ut i hallen utbrister han"Nu har Nasse kissat i hallen" Jag gick dit o mycket riktigt har min "kära" katt kissat i Kims finskor (fler gånger) så de har runnit på hela golvet...!! Lägenheten e gammal o därför väldigt sne o ving...!! Så det hade runnit överallt...=(
Så jag fick torka kiss o fixa med de där ett tag.... Sen fixa jag mej i ordning lite... o sen fick jag äta nåt innan jag skulle till jobbet...
Jobbade 4-7 idag... ganska lugnt... Känns dock lite onödigt o åka buss i 1 timme för o jobba 3.... men men... sånt e livet...
När jag kom hem hade min kära älskling gjort tacos till oss... Han e sååå snäll... o gott va de.... mumma... =)
Efter maten mös vi lite... o så spelade Kim resident evil 5.... Jag titta på en stund... sen satt ja vid datorn ett tag... sen fick jag vara med o spela lite... ganska roligt... men jävligt svårt.... jag e juh helt sjukt kass med de där kontrollerna... hahahahaha.....

Nu ligger jag o älsklingen i sängen... igen... hihi.... ska sova tänkte jag....

Over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0