Fortfarande sjuk... =(

Natten har varit hemsk.. igen...
Hmm... Mådde ganska bra igår kväll... trodde att det skulle lägga sig under natten... kändes så...
Men natten har varit ett helvete... har spytt flera gånger o har nu så ont i magen och huvudet att jag funderar på o gräva ner mej själv... =(

Usch va jag hatar o va sjuk.... speciellt o spy.....

Imorgon hoppas jag verkligen att jag kan jobba.... Har varken råd eller lust till o sitta hemma mer.... =(

Jaja... nu ska jag försöka få i mej den sista blåbärssoppan... o så håller vi tummarna allihopa på att jag får behålla den..=)

Måste oxå berätta att min "älskade" katt pissade i sängen igår o har därför varit utestängd från sov rummet... o han har skrikit natten lång.... Han ger sej fan aldrig...
Funderar dock på om han är sjuk... stod precis jämte honom när han kissade i sängen... o han skämdes inte ens... kom o skulle kela lixom... De e fan inte normalt..... =(

Kommentarer
Postat av: evelina

De svider i mitt hjärta,gumman-men de e nog dags o avliva kissen-då gjorde min katt nu när han led mot sitt slut oxå..bara rakt upp o ner kissade han i pappas knä..Så de e nog dags:( Tyvärr:'(

2009-05-09 @ 16:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0