Familjen..<3

Jag älskar verkligen min familj....
Har snart varit borta ifrån dom i 2 månader och det är skit jobbigt....
Jag trivs kanon bra här i norge... tillsammans med Kim... o jag trivs bra på jobbet och allt...
Men jag saknar alla där hemma så himla mycket...
Jag saknar samtalen med mamma på trappan...
Jag saknar Beck stunden med Boris varje söndag...
Saknar festande och samtalen med Björn...
Saknar stunderna med Stefan o Nettan då vi spela guitar hero eller bara satt o prata....
Saknar Emil och alla mysiga stunder med honom...
Saknar pappa och Ingamaj och samtalen vi hade och de sköna stunderna där... (fick juh dricka kaffe och röka inne... haha)
Saknar lillebror Dennis... AS MYCKET... Saknar o retas med honom, prata med honom, fika med honom, vara hos honom och med honom..
Saknar Lufsen och Smurfan... Speciellt Lufsen.. min lilla vovve...

Jag älskar och saknar er enormt mycket....!!!

//Er alldeles egna lilla Moja... =)


Här ser ni... samma gamla vanliga Moja... Inga större förändringar.... hahaha...

Kommentarer
Postat av: Stefan

Vi saknar dig med hoppas du kommer hem snart jag och emil kanske kan komma upp i sommar när vi bara e hemma, Detta e ju sita veckan med jobb XD Kramar storebror

2009-05-03 @ 21:39:02
Postat av: Stefan

Vi saknar dig oxå hoppas du kommer hem en runda snart.

Jag och emil kanske kan titta upp några dagar i sommar för nu e det bara 1 vecka kvar med jobb XD Kramar Storebror

2009-05-03 @ 21:40:46
Postat av: Stefan

2009-05-03 @ 21:41:16
Postat av: Becka

Saknar du inte mig din apa?? JAG saknar faktiskt dig lite mojja!! :)

2009-05-05 @ 20:44:17
URL: http://rebeckaliindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0