Emil..<3

Vet inte vart jag ska börja...
Jag saknar honom så mycket... Gråter nästan varje dag en liten tår av saknad efter detta lilla barn...
Han har blivit 1år nu.... o Faste Moja kunde inte vara med på hans första födelsedag.... Va e d för dålig faster egentligen...!?
Emil betyder verkligen allt för mig... Sen första gången jag såg honom så har jag älskat honom på ett sätt jag inte trodde var möjligt...
Han är den finaste lille pojken som finns.....<3

Just nu ligger jag i sängen o stor gråter av saknad efter honom.....
Vill bara kunna krama honom och berätta för honom hur mycket hans faster älskar honom...


Jag o Emil för ca 1 år sen... <3


Kommentarer
Postat av: gelemamman

Han vet nog, det tar lång tid innan barn glömmer. Jätte fin bild på er!

2009-05-02 @ 23:33:58
URL: http://gelemamman.blogg.se/
Postat av: kim

din almenacka funkar inte. bara så du vet

2009-05-03 @ 11:00:54
Postat av: Therese

Klart han vet det, du är världens bästa faster ju!

2009-05-03 @ 19:26:37
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0