Torsdag 5/3

Dagen började riktigt segt... Va på smått dåligt humör när jag vaknade så jag låg kvar i sängen till typ 1 på dagen... orkade inte gå upp o prata med mamma o co när de kom hem på lunchen.... Så jag låg kvar o bara slappa o läste lite... skönt...
Sen gick jag upp o storstädade källaren och toaletten... ÄCKLIGT...!! Men de va ett måste.... Så nu e d rent o fint...=D
Efter de tog jag de lugnt ett tag till.... sen kom mamma o dom hem o vi lagade mat....
Mamma va glad att jag städat källaren... =)
Efter maten gick jag en snabbis till Nettan o Stefan o mös med Emil.... gullungen...<3
Sen gick jag hem igen o Alle kom en runda... vi spela kort och snacka lite skit.... ganska najs...=)

Nu sitter jag här o slöar o pratar med pojken min...=D

Älskar dej Kim... Finns alltid här för dej... no matter what....
Snart ses vi.... 4 dagar kvar..... <3


Nu ska jag fortsätta prata med pojken min ett tag, sen ska jag sova...

ha de gött....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0