Torsdag 26/3

Shieet va dålig jag är på o uppdatera här... Blir så när man har massa annat roligt för sig... hehe...

Söndagen va riktigt lugn... Låg hemma hela dagen... Patrik o Kimmy kom hit med mc donalds mat... Mmmm.... Vi tittade på Kenny starfighter... hahaha.,.. riktigt najs...

Måndagen... Va oxå ganska seg... tog de mest lugnt... Sen va vi o fixade Kims mammas bil.... Seeegt.....

I tisdags åkte vi hem till halland... åkte en snabb runda till therese... mormor va där... trevligt.... mycket trevligt o träffa tessi igen.... miss ya.... =)
Myste massor med Emil.... Han e juh bara för söt.... älskar den lille skiten... massor... <3<3<3<3
Dagen efter åkte vi hem igen... Va bara nere för o hämta Nasse.... Så de blev en snabb visit bara...
Nasse bajsade i sin bur.... fy fan va de luktade... usch... men men.... vi fick fixat de oxå.... o vi kom hem... hela o rena....
Nasse fick bada när vi kom hem... hahaha... de tyckte han inte om... usch..... =P

Idag har vi inte gjort många knop.... Skulle åkt motorcykel... men den krånglade så jag vet inte om de blir nån tur med den idag..... får se...

Ikväll är vi bjudna till Pia o Roland... Kims faster.... På middag...Ska bli mycket trevligt... =)

Jaja... nu ska jag gå ut o se hur de går för pojken min...

Ha de gött o ta hand om varandra...


Kommentarer
Postat av: Tess

Heej... :) De va mycket roligt å trevligt att träffa dig med! Saknar dig som satan! Puss

2009-03-26 @ 21:43:55
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0