Tisdag 3/3

Denna dagen började med att min älskling försökte väcka mej via msn... Hahahahaha.... Ja... hmm... de gick juh som de gick.... Har sovit extremt dåligt inatt o va skit trött... Men men... till sist gick jag upp...

Tog de mest lugnt.... lulla runt här hemma... drack lite kaffe o tog en cigg...
Sen prata jag en snabbis med Nettan o det slutade med att jag gick över till henne en runda o snacka lite....
Då ringde Sara o fråga om jag bjöd på kaffe... självklart...
Så jag o Sara satt o snacka lite skit och hade de allmänt najs.... Bestämde även att jag ska med ut o gå imon... =D

Sen fick jag fundera ut nån mat o laga.... tog de enklaste alternativet.... samma som Tess bjöd på igår... hehe...
Så jag körde till affären o handla hem va jag behövde... sen lagade jag maten... tömde diskmaskinen och sen va de bara o vänta på att maten skulle bli färdig.... När klockan började närma sej halv 9 var jag såååå hungrig att jag bestämde att maten va färdig.... Potatisen va lite hård... men de va gott iaf.....

Nu sitter jag här... mätt och glad.... o försöker få kontakt med pojken min... Han vill nog inte prata med mej...=P
Älskar dej Kim.... Massa mycket..... <3

Jaja.... nu ska jag glo tv o ta de lugnt...

Peace out...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart jag vill prata med världens bästa Maria. Tog bara en powernapp på 2timmar. Kan räckomenderas, va ricktigt skönt. Nu e det bara 6dagar kvar. Massa pussar och kramar

2009-03-03 @ 22:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0