På väg...=D

Jaha... Då är man på väg.... Äntligen....
Som jag har längtat efter denna dagen.... o nu e den här... *Wiieee*

Sitter just nu på tåget till Stockholm....

Har inte hänt så mycket skoj... Gick över te Nettan i morse o hjälpte till lite med Emil innan vi skulle åka... sen körde hon mej till tåget....!
På tåg stationen kom de fram en mamma o dotter till mej o börja prata..... tror seriöst inte de hade alla besticken i lådan...!! Dottern va 33 o frågade ut mej om allt... Vart jag bodde... vart jag skulle... vem jag skulle till o varför...hahaha.... Lite roligt faktiskt....!!
Sen bar de av till göteborg... Bytet gick fint.... Hann till o med fixa nåt o äta... Gott...!!

Jaja... nu ska jag fortsätta lyssna på musik o läsa lite....

Ha d gött så uppdaterar jag mer sen..

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0