Onsdag 4/3

Denna dagen började lugnt o skönt... struttade runder här hemma o drack lite kaffe o tog en cigg... prata med pojken min på msn o slappade....
Sen kom mamma o co hem på lunchen o då fick jag i uppdrag att åka o handla...
Så vid 1 tiden åkte jag iväg o handlade lite... sen åkte jag hem och pratade med pojken min på msn igen.... o väntade på Sara....
Sen kom Sara o vi satt på altanen och drack kaffe, röka cigg och snackade skit..... Sen gick vi en runda ner till gamlegårdssjön.... hur mysigt som helst.... ozzy tyckte de va toppen o kuta runder där.... Han såg skit rolig ut när han sprang på isen... hahahahahaha..... Sen åkte Sara hem....

Jag lagade mat... makaroner och köttbullar.... inte så gott, men de går fort och fixa...
Efter maten smet jag över till Nettan och Stefan... Moster Linda va där.... Kul.... snackade lite skit och drack en kopp kaffe...
Emil är såååååå söt.... älskar honom.... <3<3

Sen gick jag hem o nu har jag suttit o fikat med min moster Mia och mamma... najs...=D
Nu sitter jag vid datorn och bara slappar.... skönt...

Nu ska jag bara ta de lugnt o glotta lite tv.... o kanske prata lite med älsklingen.... <3

Nu är det bara 5 dagar kvar älskling... sen ses vi igen... Längtar massor.... Älskar dej.....<3

over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0