Måndag 9/3

Sov aningen för länge idag me... inte bra... men men... gick upp o började tvätta... sen åkte jag iväg o handlade lite... sen hem o fixa lite med tvätten igen....
Sen passade jag Emil en runda... Han e juh såååå mysig... älskar den lille skiten...<3

Sen va de matlagning som gällde... makaroner o köttbullar.... Mmmm.... =P

Sen packade jag lite... de mesta är färdigt... skönt.....

Nu sitter jag o tittar lite på nyheterna o pratar med pojken min... =)

Ska packa färdigt de sista sen.... de e sååå tråkigt o packa.....
men men.... ett måste....

Nu ska jag fortsätta prata med Kim o kolla nyheterna...

Älskar dej Kim...<3

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: kim

älskar dej med

2009-03-10 @ 13:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0