Måndag 2/3

Dagen började lugnt.... drack en kopp kaffe, tog en cigg och bara tog de lugnt...
Sen ringde Tess o sa att hon va på väg o skulle hämta mej... Jag gjorde mej i ordning och packade ner alla saker jag skulle ha med mej... sen kom hon o hämtade mej...
Vi åkte hem till moster Mia och hämtade Tess tavla och Sandra...Sen åkte vi vidare till Laholm o hämtade upp Evelina...
Sen åkte vi hem till Tess o satt hemma hos henne o spela scipbo o snacka massa skit...
Sen lagade Tess skit god mat.... tog dock en hel evighet att bli färdigt... men de e inte så konstigt när man inte ställt ugnen på mer än 200 grader..THERESE.... Smidigt gjort av dej.... hahahahaha....

Sen körde Therese hem mig... Tack för skjutsen by the way....=P
Glömde nog säga de kom jag på.... haha....

När jag kom hem va lille Emil här... Han blev tokig när han såg att faster kom hem.... faster gris som han är ibland... haha... så jag mös lite med honom o tittade på när han badade i vasken... han hade skit kul.... men jag hade nog roligast... haha....

Sen satte jag mig vad tv:n med datorn i knäet och här sitter jag än... Lugnt o skönt...

Pratar med älskling.... Vill att du ska veta att jag alltid finns här för dej... och att jag älskar dej enormt mycket... DU betyder massor.....<3<3

Tack Tess för en trevlig eftermiddag/kväll... de va najs...=P

Take care...


Kommentarer
Postat av: Tess

Ja, de va mycket najs!! :D

2009-03-03 @ 15:25:43
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0