Lördag o Söndag...

Natten mellan fredag o lördag passade jag Emil.... o shieet va nojjig jag va att jag inte skulle vakna när han vakna... låg typ halv vaken hela natten o lyssnade på ljud från honom... hahaha....
Men de gick bra.... vi gick upp 07.00 så fick han mat o sen lekte vi en stund.... vid 08.00 la vi oss på soffan o mös o somnade.... så där låg jag o lille Emil o snarkade i soffan i en o en halvtimme.... Hur skönt som helst...
Sen kom Nettan o hämtade honom... Dagen va ganska seg... Åkte ner till pappa en runda med nettan o emil o hälsade på... sen åkte jag till Ninni o hälsade på... Hon har juh fått skit fint...=D
Sen åkte jag hem o tog de lugnt hela kvällen.... Mia va här o bjöd på taco paj.... Skit gott... Mumma..Tack..=)

Idag söndag väckte min kusin Sara mej vid halv 1 tiden... aaa.... jag hade sovit till 1.... helt sjukt... men men... Vi bestämde att hon skulle komma hit vid 2... så hon kom hit... sen åkte jag, Nettan, Sara o Emil till Jennifer o fikade.... Skit trevligt... Max e juh sååååå söt.... Vi satt där o snacka lite skit o hade det najs....Tack för de flickor....!

Sen åkte jag hem... packade lite.... åt mat... o tog de lugnt....

Har precis sagt gonatt till pöjken min.... Snart ses vi älskling...Längtar massa mycket.... Pussar i massor te dej...<3

Nu ska jag smita i säng...

Pussilago...

Kommentarer
Postat av: Kim

Ser ut som du haft en riktigt bra helg. De e bra. Imorgon e det æntligen tisdag. kændes som den aldrig skulle komma. saknar dej.

kram och puss

2009-03-09 @ 07:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0