Lördag 21/3

Börjar med o uppdatera lite....

Veckan va ganska lugn... Har inte hänt särskilt mycket..
I torsdags kväll va vi barnvakt till Kims söta små syskon.... =)
Igår (fredag) va jag o Kim på globen o käka lunch... mysigt... När vi skulle åka därifrån backar jag ut o ska precis köra iväg när en gubbe backar rakt in i sidan på mej.... Blev dock inga större skador... men några små bucklor... hmm... Men de va inte mitt fel... jag stod stilla...!! Efter det åkte vi till Farsta o va o kolla lite på lagerhaus.... Sen va vi o hämtade Patrik på hans jobb o sen bar de av till IKEA.... Patrik handla massa roligt så vi fick pussla in allt i bilen.... haha... Men de gick fint... Jag satt som en gammal tant o körde sen... hade dragit fram sätet så långt de bara gick.... de va svårt o köra kan jag lova... hehe.... Sen fick vi en kopp kaffe hemma hos Patrik.... gött...=)
På kvällen åkte vi in till stan o mötte upp Emelie o drack några öl.... skit trevligt... Dan hämtade oss... Tack för det...=)

Lördagen: Har varit en riiiiiktigt seg dag... Kollade lite på film o mös... Sen åkte vi o hämtade Kims telefon som han glömt hos Patrik.... Va o handlade lite... sen åkte vi hem för o göra oss i ordning innan folket skulle komma... Fixade sallad o föreberdde de mesta.... Va väl klara vid 7 tiden.... Folket kom nyss... hmm... seeeeeega människor... hehe.... men men... nu e dom här o vi ska grilla o dricka några öl.... sen får vi se va som händer... =D

Prata en runda med Tess förut... Alltid lika trevligt.... dock riktigt trååååååkigt att inte kunna umgås... bara sitta o snacka o ha roligt... Men men... de får funka som de e....=)

Vill oxå passa på o gratta Sandra o Becka.....
Sandra som fyllde 18år igår.... GRATTIS GRATTIS...
Becka som fyller 21år idag..... GRATTIS GRATTIS...
Hoppas ni har haft bra födelsedagar båda två... =D

För er som undrar så har jag det kanon bra i Stockholm.... Trivs såååå bra med Kim... Han är världens bästa.... <3

Nu ska jag vara lite social....

Ha de bäst....

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0