Fredag 6/3

Denna dagen har varit seeeeeeeeeg...
Började med att jag sov aningen för länge..... sen fick jag ta tag i tvätten....
sen kom mamma hem o tjatade om att jag skulle åka med henne till Laholm när hon skulle klippa sej...
Hur roligt e d då... sitta o glo i en timme där... =(
Efter de åkte vi hem o lagade mat...
sen va jag över hos grannen en runda o drack lite vin... men jag va så trött... så jag gick hem efter 2 glas...
Nu sitter jag här o glor... är trött o uttråkad.... usch...

Ska snart gå o lägga mej så denna dagen tar slut.....

Älskar dej Kim.... du betyder massor.... <3

over and out...

Kommentarer
Postat av: Kim

Ælskar dej med.

2009-03-07 @ 18:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0