Uppdatering om rökning o nagelbitning...

Kom på att jag varit väldigt dålig på o uppdatera om hur de går med rökandet o nagelbitandet...
Jag kan stolt meddela att jag inte röka eller bitit på naglarna alls de senaste månaderna...
Jag ska inte sticka under stol med att de ibland är skit jobbigt... speciellt med rökningen....
Är sååå sugen ibland att de känns som att det knappt är värt de... men jag vet att det är värt det... RÖKNING DÖDAR... haha... nee.. men jag mår bättre o trivs med mitt nya icke rökande liv...
Biter som sagt inte på naglarna heller... Har fått riktigt fina långa naglar tycker jag själv i alla fall... =)

Jaja... nu vet ni det iaf....
Nu ska jag dra till jobbet... hörs senare...
Puss & Kram...


Bevis på att naglarna e fina iaf... svårare o ha bildbevis på att ja slutat röka... =P


Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt duktigt!!

2009-06-30 @ 21:15:14
Postat av: Tess

Är sååå stolt över dig! :) Du har super snygga naglar ju... har du målat dom eller är dom naturligt så vita?? Kramis på dig!

2009-06-30 @ 21:34:33
URL: http://isset.blogg.se/
Postat av: mamma

Bra jobbat gumman, fortsätt så. Är jätteglad för din skull. Tusen kramar.

2009-06-30 @ 21:38:32
Postat av: Maria

De är målade med vitt nagellack... Kramis

2009-07-01 @ 13:45:07
Postat av: evelina

Bra,gumman:D

finfint me långa naglar om man kan ha de<3

2009-07-01 @ 15:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0