Torsdag 25/6

Jahopp... Har inte gjort särskilt mycket roligt idag....
Va ute en runda i solen o mös lite... tills de blev lite molnigt o klockan va nästan 3....
då bestämde jag mig för o gå o handla o sen gå hem o fixa lite här hemma...
Diskade o plockade undan lite.... borde dammsuga men jag har varit sååå trött idag o det är extremt varmt i lägenheten... de e riktigt jobbigt varmt här inne... o kan juh inte ha öppet hur som helst för då smiter nasse ut på taket..... Dumma katt...
Sen pratade jag med min älskling på msn.... åhhh va ja saknar honom... o ändå e d "bara" en vecka sen han åkte....
Miss you bejbii... massor...
Efter de lagade jag mat... o efter de har ja bara slappat o tittat på tv o myst med katten... fast han e dum så e han mysig ibland... hehe...

Nu ska jag fortsätta titta på Hell´s kitchen o sen ska jag hoppa i säng... o sova läääänge...
(ska stänga in Nasse på toan inatt så han inte väcker mej 06:22 imorron igen, o jaaaa, han har mat, vatten och sin bajslåda på toan så han mår bra)

See ya babes....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0