Torsdag 18/6

Blir en kort uppdatering...
Igår gjorde jag en nytt försök med o hämta passet... o de gick bättre denna gången.... Hittade rätt o fick ut mitt pass.. Vill tacka damen som satt på kontoret... Hon va så snäll... =)
Gick direkt bort till skattekontoret o fick fixat adressändring o skattekort.... så nu om 2-3 veckor så ska jag kunna få in min lön ordentligt.... ÄNTLIGEN....

Annars har inte så mycket hänt... Jobbade på kvällen igår.... När jag kom hem hade Kim lagat potatismos o korv till oss... Mums.... =D
Han e så söt o snäll min lilla älskling... <3

Idag har jag varit ledig... Vi var ute och gick en runda förut... gick o handla, ladda mitt busskort o så tog vi en kaffe på ett mysigt fik... Så dagen har bara varit myyyys....
Nu ikväll åkte Kim offshore... mindre roligt.... Men men... jobba måste man....
Imorgon blire jobb för min del... jobbar 9-16.... får väl se va som händer sen... Kanske fest kanske inte.... beror på hur trött o sliten jag e efter jobbet... hehe....

Jaja... borde egentligen redan sova.... e dock inte trött..... KONSTIGT!!!!
Men ska lägga mej o invänta John Blund nu.... See ya later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0