Tisdag 16/6

Vaknade vid halv tio tiden... gick upp o åt en macka.... mådde inge bra alls.... mådde riktigt illa o hade ont i huvudet... Men försökte äta i alla fall... Sen gick jag iväg för o hämta ut mitt pass... hade fått en adress som jag kollat upp på gula sidorna så jag visste vart det låg... Men när jag kom dit hittade jag inte r´ätt... Gick runt i en halvtimme o letade efter nr 27 men kunde inte hitta det nånstans.... Morr.....
Jaja... ska göra ett nytt försök imorgon... o då ska jag gå dit så jag har mer tid på mej... de har bara öppet mellan 9 o 12...

Annars idag har jag städat, vikt tvätt o lagat mat... och latat mej massor.... har varit trött o hängig hela dagen... inge roligt alls...

Kim kom hem idag me.... WIIIEE... =D

Nu ska jag mysa med pojken min o sen ska jag sova...
Gonatt mina vänner....

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Moja

Du mår illa ofta!!!

Udrar varför;-)

Mys från pappa

2009-06-18 @ 18:18:38
Postat av: Moja

Jaa.... jag undrar oxå varför...??? Hmm... Måste ätit nån dålig mat eller nåt.... =)

2009-06-18 @ 23:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0