Söndag 28/6

Dålig uppdatering.... i know.... KIM HAR KOMMIT HEM...... Wiiiiieee.... =D

Men jag ska försöka summera dagarna som gått....
Fredag: Jag började inte jobba förrän 16:00 så jag var ute i solen på förmiddagen o slappa...Pratade med pojken min på msn innan jobbet... han sa att han kanske kunde få komma hem redan samma dag men han visste inte säkert ännu.... men jag hoppades verkligen att han skulle komma hem.... fixa lite här hemma innan jobbet... hann dock inte me så mycket... Åkte till jobbet.... Dagen gick ganska fort o smärtfri... skönt.... Kom hem o märkte att dörren va låst... jag som hoppats på att den skulle vara öppen... då hade jag vetat säkert att Kim va hemma... Men Nasse satt i trappan o sa Hej som vanligt... så jag förstod att han antagligen inte fått komma hem... =(.... Går upp o tar av mej mina skor o kommer fram till byrån i hallen... o där står en vas med de finaste rosor jag någonsin sett.... LYCKA,.... Kan inte ens försöka förklara vad jag kände just då.... struttade in i lägenheten o försökte hitta min bejbii... o i sovrummet fann jag honom... den lilla lurifaxen.... Han hade låst med flit... o stängt in sej i sovrummet... de va därför nasse satt o va lessen i trappan... =P
Jaa... jösses... vilken lycka.... De bästa som kunde hända... =D
Den kvällen bestod endast av massa massa mys.... Älskar min pojke mestast i hela denna värld.... <3

Lördag: Jag jobbade 12-20 o jag kan lätt meddela att detta var den värsta dagen någonsin på jobbet.... De va varmt som faaaaan.... trodde jag skulle smälta bort där jag satt i kassan... o avundsjukan på folk som kom in med tunna kläder va hemsk... hehe.... Jag var extremt trött...  Människor va riktigt elaka mot mig o sa i princip till mig va värdelös jag var.... o när de va ca 15 minuter kvar på arbetsdagen går strömmen... Jag som äntligen trodde jag skulle få gå hem.... Nejdå... Bara till o försöka lugna ner folk o försöka lösa detta på bästa sätt... kassorna funkade som de skulle men de gick dock inte o få ut ciggaretter ur maskinerna..... o självklart skulle alla köpa cigg just då... ÅÅÅRRRHHH...... Jag trodde helt seriöst att jag skulle bryta ihop.... antingen bli aggressiv eller börja gråta.... de va riktigt hemskt... o till råga på allt va jag såååå röksugen att jag bara ville dö... eller röka iaf... =P
Men vi fick löst allt o kunderna fick ut allt de skulle...  så jag snabba mej o lägga för frukten o dra för frysdiskarna.... sen sprang jag upp o byta om o sprang allt va jag orka ut till bussen... o jag hann med..... =D
När jag kom hem hade Kim o Karl planerat grillning.... Mums.... Efter maten o en dusch mådde ja bättre....
Efter maten gick vi till Andreas... satt där o snacka lite skit o hade de trevligt... Sen bar de av ut på stan.... Va riktigt najs...
Jag har aldrig sett en kille ragga upp en annan kille... men denna kväll fick jag se detta,... o de va riktigt kul o stå o se... haha... speciellt när killen som blir uppraggad har tjej o inte fattar att han blir uppraggad... HAHAHA.... Hade skit kul åt det hela kvällen...
Kom hem vid 3 tiden... Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.....

Söndag: vaknade sent.... gick upp o fixa frukost till oss.... sen gick vi ut i solen o va o titta på VM i beachvolleyboll... riktigt najs o gå o titta lite... Mysigt.... sen gick vi o handla o sen hem o grilla... igen... mumma... revbenspjäll o bakad potatis... riktigt gott.... =)
Efter de gick vi på bio... såg Tranformers de besegrades hämnd... Riktigt najs film... kolla in den... =P
Nu har vi nyss kommit hem o jag ska sooova... e trötter....

Ha de bästa mina vänner.... Love you all... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0