Söndag 21/6

Kan börja me o berätta att gårdagen va ganska slapp.... Va ute på stan en runda o försökte hitta nåt skojigt o ge te pojken min när han fyller år... Hittade dock inget...=(
Annars gjorde ja inte så mycket... slappade mest... mådde inte 100% väl.... Usch...
Pratade med Tess på kvällen.... eller hon prata o jag skrev... hahahaha...

I morse vaknade jag av att min förbannade dumma katt skrek helt hysteriskt.... hela tiden.... jag försökte kela med honom men han bara gick ut i köket o skrek... kul o vakna till 06:43 en söndags morgon... hmm... så de slutade med att jag stängde in honom på dass...
När jag senare gick upp 09:30 o gick in på badrummet märker jag att katt jävlen kissat på mattan... igen.... Jag blir tokig på honom... lådan är helt ren... Åååårrrhhhh.... Han e billig nu... så vill nån ha honom så får ni honom gratis....
Annars idag har jag inte gjort mycket... diskat lite.. dock inte allt... va massa disk... o så mår jag inge bra alls... min mage är inte riktigt som den ska.... jobbigt....
Är väldigt fint väder ute så egentligen borde man väl ta o gå ut en runda... Men jag vetefan om jag vågar... Mår som sagt inge bra.... Får se hur jag gör...

Jaja... nu ska jag försöka ta tag i resten av disken...
Ha de gott....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0