Saknar...

Just nu är det mycket jag saknar i mitt liv...
Saknar framförallt Kim som är ute o jobbar.... Älskar dig sötnöten... <3
Saknar oxå min familj... jätte mycket...
Är riktigt tufft o va borta ifrån dom ibland.... speciellt Emil o Lillebror Dennis.. Känns som att jag missar så mycket i deras liv.... Älskar er allihopa...
Saknar oxå o ha nån o umgås med... o snacka massa skit med... någon o bara ta en fika med o sitta i flera timmar o bara vara... En riktig vän helt enkelt....
Har juh Kim o han ställer upp hela tiden o alltid... o det är jag överlycklig över...
Men när han är på jobbet blir de ganska ensamt här hemma...
Jag har ingen o prata med... ingen o hitta på saker med.... =(
Jag hoppas dock att detta kommer bli bättre i framtiden.... Fick ett rolig mejl på facebook.. Får se vart de leder... =D


Jaja... nu ska jag sluta klaga.... Har juh Nasse... de e alltid nåt... hahaha....
Ha de gött allihopa....


Kommentarer
Postat av: evelina

lilla gumman<3 Förstår hur du känner!! en annan har juh bara 30min. hem till föräldrarna..men du-du e juh flera timmar bort:(

ta vara på varje dag<3

2009-06-26 @ 09:05:55
Postat av: Alexsandra

Stora syster jag saknar dig kom hem så vi kan snacka lite skit och ha det skoj , nu kan vi ju gå ut på krogen :)..Kom hem ! :'( kram lilla syster <3

2009-06-29 @ 15:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0