Onsdag 24/6

Igår jobbade jag hela dagen.... Tiden gick hur fort som helst fram till 16:00... efter de segade tiden sig fram.... tror seriöst aldrig jag varit med om längre två timmar än igår... Men men.... 18:00 sprang jag lycklig ut genom dörrarna ut i solen.... wiiiee.... med vetskapen om att jag skulle va ledig i två dagar... Skönt... =)
När jag kom hem fixade jag mat o käka lite.... sen prata jag med mamma... läääänge.... Men de va riktigt skönt o få snacka lite skit bara.... behövde det... =D

Idag har jag alltså varit ledig.... Dagen började sådär... Va på smått dåligt humör o mådde halv dåligt...
Men jag bestämde mig för o gå ut i solen o äta en glass... så sagt o gjort o humörett steg.... Kändes rikgit bra o sitta ute i solen... Så mysigt...
hade dock vatt mysigare om man haft nån o tjöta med oxå.... =P
Begav mej hemåt efter 2 timmar i solen... fixade lite mat o käka.... Göttans...
Men mitt humör sjönk igen... o jag kände mej riktigt nere... Usch va jag hatar o va på sånt humör.... =(
Men men... så kan de va ibland... o nu känns de faktiskt ganska okej igen.. =)

Jaja... nu ska jag fortsätta mysa med katten... kanske ta en dusch o sen hoppa i säng... e as trött...

Talk to you later......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0