Måndag 15/6

Jag vet att jag lova o uppdatera med bilder o prat om resan.... Men jag har varit helt slut....
I torsdags när vi kom hem gick vi direkt hem o la oss o sov igen... va inte många timmar sömn på natt tåget.... hade sittplats och det e as svårt o försöka sitta upp o sova.... o så alla dessa ljud fån människorna runt omkring.... GAAHHH...
Så vi gick hem o sov.... klockan blev väl 2 eller nåt innan jag vakna... dåligt... men men.... så gick vi upp o gick o handla lite... gick hem o lagade mat o bara slappa... sen va de dags för sängen igen....
I fredags jobbade jag på kvällen.... så den dagen hände inte så mycket kul på...
I lördags jobbade jag 10-18... när jag kom hem lagade jag o Kim middag sen gick vi o kolla på bio med Andreas o Ivan.... Tittade på Hangover.... fanimej den bästa filmen på riktigt länge.... skrattade riktigt mycket.... Så den rekomenderas....=)
Igår tog vi det mest lugnt... satt här hemma o slappa o bara mös... på kvällen åkte Kim till Oslo o mötte upp Patrik, de ska se AC/DC... de lyllosarna.... ja vill me....men men.... Han kommer hem igen på tisdag kväll....
Idag är jag ledig.... funderar på o kanske dammsuga o göra i ordning lite här hemma... ska bara hitta ork o lust oxå....

Resan då.... Jaaa, den va underbar..... 30grader varmt o varmt i vattnet (de flesta dagarna iaf)
Vi tog de bara lugnt o njöt hela veckan... såååå skönt...
Träffade juh Kims morfar o hans fru Helle för första gången.... Åhh va söta dom är... Saknar dom redan... <3
Lovade juh bilder oxå... men nu e grejjen den att jag tror Kim tagit med sig kameran till Oslo... så jag kan inte lägga över några bilder ännu..... tyvärr...
Men det kommer.... Finns några o titta på på facebook....

Jaja... nu ska jag käka nåt o sen försöka ta tag i städandet...=P

Ha de göttis...

Kommentarer
Postat av: Tess

hahahaha, du e goo du! Nice är min stammis, hon har beställt två halsband av mig! Blir ju nästan rik på henne! hahahahha Nä tar inte mycket för dom! De nice ska ha kostar 50 kr... Ja e dyr ja, eller va säger du?? :)

2009-06-15 @ 22:51:19
URL: http://isset.blogg.se/
Postat av: Tess

Nä.. du... :) Du får jobba mera, så har du råååd! hahahahahahahahahahaha....

2009-06-16 @ 10:30:25
URL: http://isset.blogg.se/
Postat av: Tess

hahahha, ja tyckte den var kul jag!! :) Tänker på dig varje gång ja läser nått om Norge, speciellt om det är dåliga norge skämt!! hahahahaha

2009-06-16 @ 15:49:29
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0