Fredag 19/6

Jaha.... Dagen började med att jag nästan försov mig.... snoozade en gång för mycket så klockan hann bli ganska mycket innan jag va färdig... men jag hann med bussen till jobbet 08:33... Puuhh...
Har mest suttit i kassan idag... o jobbat med massa trevliga människor... så dagen gick ganska fort... Men shieet va trött jag va ett tag efter lunchen... trodde jag skulle sitta o somna i kassan.... o så fel saker jag fråga hela tiden.... fråga kunder om dom ville ha kvittot innan jag ens börjat slå in deras varor... o fråga nån om de ville ha påse fast jag precis gett dom en... hmm... lite små pinsamt... men jag va TRÖTT.... hahaha...

Jaja... När jag kom hem värmde jag köttfärs sen igår o käka resterna av tacosen... mums.... Hade jag fått välja en maträtt o äta resten av livet hade jag valt tacos... Är det godaste jag vet....=P

Har efter de bara suttit o glott på tv.... o kan tala om att de finns inget bra o titta på alls... absolut ingenting... Va fan ska man med 1000000000 kanaler till när de ändå bara är skit på... USCH O FY....

Jaja... nu sitter jag i sängen o funderar på o titta på en film o sen sova... är trött som flera ålderdomshem....
Så... ha en fortsatt bra midsommar hemma i sverige o ät några jordgubbar o drick en öl för mig me... =)
Så säger jag gonatt o ha det bra så länge....



Ooo... by the way.... ville bara säga att jag älskar min Kim massor.... Känner mig fortfarande nykär... wiiiee...

Sötnöten och blekfisen... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0