Vänner...

Vad är man utan sina vänner???
Man har alltid sin familj... Men vännerna är viktiga hur kärleksfull familj man än har....
Förut hade jag vänner som jag visste alltid skulle finnas där för mig... eller jag trodde det iaf...
Vissa av dom finns där än idag... många har försvunnit på vägen av många olika anledningar...
De jag trodde alltid skulle stå vid min sida är faktiskt dom som försvunnit.... De jag trodde jag förlorat är de jag nu har kontakt med o är väldigt glad över o prata med igen....
Just nu har jag det lite tufft med o försöka hitta vänner.... Har fått några via Kim men de är trots allt hans vänner...
Men de är snälla o trevliga o jag gillar dom verkligen.... Men jag vill ha egna vänner... Som jag kan ringa när Kim är på jobbet eller så... De jag jobbar med är lite för gamla eller aningens för unga.... Hmm.... Men allting löser sig... Det vet jag att det gör...
Men känns lite tufft o inte ha nån o ta en fika med eller snacka lite skit med....
Är lite svårt o ringa hem varje gång man vill prata.... blir juh lite dyrt i längden,....

MEN... Min allra bästa vän någonsin har jag här... närmast mig.... och det är Kim... Han är min bästa vän, min kärlek och mitt allt.... Jag älskar honom över allt annat och ångrar inte en sekund att jag flyttade hit med honom....
Älskar dig vännen... Nu och för alltid.... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0