Söndag 5/7

Uppdatering....
Fredag: Jag jobbade... 8-16... gick riktigt bra faktiskt.. Va extremt trött på morgonen o de kändes seriöst som att jag höll på o svimma flera gånger. Men jag satt i kassan med min vatten flaska o tog de lugnt ett tag så blev det bättre.. När jag kom hem tog jag det lugnt ett tag... Kim fick jobba över en timme så jag satt här hemma ensam o bara slappade... skönt... Sen gjorde vi oss i ordning för o gå till badedammen o grilla med Andreas, Thomas, Niklas, Sean och Magnus.. o några andra som jag aldrig träffat förut... Men trevligt va de... efter att vi ätit o suttit där o kollat på folk ett tag gick vi hem till Andreas o Tomas... satt där o snacka o lyssna på musik ett tag.. Men jag gick hem vid 12 tiden... va extremt trött... de andra skulle ut på krogen o de va jag inte intresserad av... Kim kom efter en halvtimme eller nåt... Zzzz...

Lördag: LEDIG.... Sååå skönt o va ledig en lördag när Kim oxå är hemma... Mysigt.... Låg i sängen lääääänge o bara mös o hade de bra... sen gick vi upp o ut en runda... köpte en kjol till mig o nya leggings... fint... =) Tack älskling...<3
Sen gick vi till Andreas o lånade hans bil... åkte o köpte mat o en engångsgrill o sen åkte vi ner till stranden.... MYSIGT... Käkade as god mat o bara njöt... va såå fint... Sen fick jag köra hem för Kim hade druckit en öl... Läskigt o kröa bil när man inte kört på ett tag... haha... men de gick fin fint... =D
På kvällen tog vi de bara lugnt... kollade på film, käka chips o bara mös... Älskar Min Chim... <3

Söndag: Låg i sängen läääänge idag me... hihi... Käkade frukost... sen gick vi ut o gick en runda... Sista dagen som volleyboll VM är idag så vi gick dit o kolla läget lite... Köpte jordgubbar... vi ska baka tårta sen... Kim fyller juh hela 25 år i morgon... hehe... Så tårta ska han ha min lilla plutt...
Nu sitter vi bara hemma o slappar... jag sitter här o Kim sitter vid sin dator... socialt va...!!?? Hahaha...
Ska fundera ut nån bra middag nu... hmm... alltid lika svårt de där... Speciellt med tanke på att alla butiker är stängda på söndagar... de e bara små butiker... som shell o preem typ som är öppna... Jaja.. ska rota i frysen... vem vet... man kanske stöter på nåt ätligt där me... haha..

Ha de gött mina vänner så hörs vi.... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0