Onsdag 8/7

uppdatering:
Måndag: KIM 25ÅR.... GRATTIS ÄLSKLING... <3
Firades med att han jobba från tidig morgon till sen kväll..o ja jobba från 4-9..... så vid 10 tiden ¨sågs vi... trötta o sega som få... men jag hade gjort lite fint med ballonger iaf... o tårta åt vi...=)
Tisdag: Jobbade 12-20... kom hem o såg att Kim fixat middag till mig... mums... Sen blev de en dusch o sen sängen...
Onsdag: Idag har jag varit ledig.... dock varit trött som ett helt ålderdomshem... förstår inte hur man kan va så trött... de e heeeelt sjukt.... jaja... Diskade lite o va o handla o fixa middag till oss... Nu ska vi snart käka... sen får vi se va som händer.. blir nog bara till o slappa tror jag....

Ha de gött mina vänner så hörs o ses vi... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0